راه حل Signed Exchange شرکت گوگل ( قسمت سوم )
نوشته شده توسط : گرگ سفید

براي استفاده از ويژگي جديد URL در سئو ، ناشران بايد يک Signed Exchnge ايجاد کنند که نياز به اخذ يک گواهي دارد، که بر خلاف گواهي ssl است. پس از اخذ گواهي ذکرشده براي سئو ، AMP کش شده، دامنه url منتشرکنندگان را نشان مي دهد.

 

(نشاني وب[1] يا مکان يکنواخت منبع (به انگليسي: Uniform Resource Locator) يا يوآرال (به انگليسي: URL) مشخص‌کننده? موقعيت مکاني و نحوه? واکشي يک منبع در اينترنت يا شبکه‌هايي مشابه اينترنت است. اين مفهوم با يوآرآي تفاوت مي‌کند.[2] يوآراِل در سال 1990 توسط تيم برنرز-لي بعنوان بخشي از يوآرآي ساخته‌شد.)

مزاياي تجزيه و تحليل و برند

اولين شريک و همکار گوگل در پروژه مذکور براي سئو ، شرکت کلادفر است که مزاياي پيش بيني شده زيادي را در اين مشارکت به دست مي‌آورد:

نام تجاري

منتشرکنندگان سئو قادر خواهند بود تا ترافيک AMP خود را مستقيماً به دامنه وب سايت اوليه انتقال دهند.

تجزيه و تحليل هاي آسان

تمامي بازديدکنندگان، AMP يا ساير افراد، مي توانند در دامنه يکسان سئو همکاري کنند.

فضاي بيشتر براي محتوا

ناشران سئو از طريق حذف نوار خاکستري AMP، فضاي اضافي در بالاي صفحات خود براي تبليغات يا نام تجاري خود در اختيار دارند.

کاهش ميزان Bounce Rate

بازديدکنندگان سايت براي سئو ممکن است اعتماد بيشتري به url هاي ناشران داشته باشند و تمايل بيشتري به بازديد و باقي ماندن در دامنه هاي مورد نظر داشته باشند.

(نرخ دفع کاربر (انگليسي: Bounce rate) يک اصطلاح در زمينه بازاريابي آنلاين و سئو است.

نرخ دفع، به‌طور معمول درصد کاربراني است که بعد از ديدن يک صفحه سئو از سايت خارج مي‌شوند و نشان دهنده جذابيت سايت براي بازديدکننده است. هر چه درصد بانس ريت در سئو کمتر باشد بهتر است.

اگر درصد پرش کاربران يا بانس ريت بالا باشد به اين معناست که بازديدکننده‌هاي بيشتري بعد از وارد شدن به سايت و بررسي يک صفحه سئو به بازديد ساير صفحات تشويق نشده يا مورد جذابي براي حفظ کاربر در سايت وجود نداشته و کاربران بيشتري بلافاصله بعد از ورود سايت را ترک کرده‌اند.)

کلادفر، در حال حاضر تنها شبکه توليد محتوا است که با AMP Signed Exchange کار مي‌کند، اما چندين رقيب براي اين شرکت وجود دارد که شايد به سرعت وارد ميدان رقابت سئو شوند.

شرکت کلادفر اعلام کرد که مشتريان فعلي مي توانند اين ويژگي سئو را از طريق يک کليک بر روي داشبورد هاي خود فعال کنند و به آن ها قول داد که خواسته هاي آن ها در طي چندين هفته آينده تحويل داده خواهد شد.

شرکت گوگل در نهايت آن چه را که ناشران سئو درخواست کرده اند به آن ها تحويل داده است و اين رخداد از هنگامي اتفاق افتاده است که AMP معرفي شده است. به کارگيري و استفاده از مزاياي آن تا چه حد براي کاربران آسان خواهد بود و آيا مي‌توانند استفاده از آن را به طور کامل درک کنند؟ در آينده نزديک به اين سوالات سئو پاسخ خواهيم داد. پرسش ديگري که در ذهن بسياري از کاربران از اين است که آيا اين ويژگي سئو بر روي مرورگر هايي که بر روي پلتفرم کروميوم ساخته نشده‌اند نيز اجرا خواهد شد يا خير.

تمامي اين سوالات در آينده نزديک توسط شرکت گوگل و همکاران کلادفر پاسخ داده خواهد شد، اما به نظر مي رسد که شرکت گوگل به زودي قادر خواهد بود تا url هاي واقعي را در AMP به کاربران خود تحويل دهد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/127/





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: